sunnuntai 14. toukokuuta 2017

Kevät on! Kevät on! Kevät on!

Kaunista, kirkasta ja ihmeellistä. Näin minä tunnen tänään, äitienpäivänä. Uuden elämän alku on kovin hauras ja samanaikaisesti niin vahva ja voimakas. Kun luonto herää, se näyttäyy minulle  tänään näin:




(Copyright: Lumikki Laine)

(Copyright: Lumikki Laine)

(Copyright: Lumikki Laine)


(Copyright: Lumikki Laine)




(Copyright: Lumikki Laine)


(Copyright: Lumikki Laine)

(Copyright: Lumikki Laine)


(Copyright: Lumikki Laine)
(Copyright: Lumikki Laine)
(Copyright: Lumikki Laine)
(Copyright: Lumikki Laine)

(Copyright: Lumikki Laine)
(Copyright: Lumikki Laine)
(Copyright: Lumikki Laine)
(Copyright: Lumikki Laine)
Tämä on minun perinnemaisemaani. Sitä, jota olen mittaillut jo lapsesta saakka. Se tuntuu tutulta ja turvalliselta. Mutta miksi saariston maisemat, erityisesti Jungfruskär ja Simskäla, tuntuvat myös niin tutulta ja turvalliselta. Miksi minun on niin helppo olla siellä? Eräs selitys on se, että olen edellisessä elämässäni asunut siellä. Jos olen, niin kuka minä olen ollut? Tähän kysymykseen palaamme vielä myöhemmin uudestaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti