perjantai 25. maaliskuuta 2016

Happy Easter!


Iloista pääsiäistä!
Glad påsk!




Raikkaat kevättuulet vievät tämän tipun Jungfruskärin satumaisiin maisemiin.

  

Tänä vuonna vietän oman pääsiäiseni tiukasti kotona yhden ihmisen hiljaisuuden retriittiä viettäen. Olen sairastunut niin kovaan flunssaan, etten ole tällaista koko elämäni aikana kokenut. En pysty puhumaan lainkaan, tuskin saan edes pihistyä. Olin suunnitellut iloista ortodoksista pääsiäistä koko lauantaiyön valvomisineen ja pääsiäispäivien monine juhlineen. Minulla on kuitenkin vielä paljon töitä tämän satukirjani suhteen. Ajattelen näin että tämä on nyt sitten korkeamman voiman tahto. Toisaalta olen kyllä opetellut iki-ihanan pääsiäisyön laulut, joita minun oli tarkoitus laulaa Uspenskin katedraalissa ja se kyllä harmittaa. Minun sielulleni ja korvilleni Leonid Bashmakovin musiikki on hunajaa.  Mutta turha minun on tapella tuulimyllyyjä vastaan, vaan uppoudun läppärin kanssa sohvan uumeniin kirjoittamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti