keskiviikko 27. toukokuuta 2015

Loppujuhlat 1

Tänään koitti se päivä, jonka takia vietin unettoman yön. Osansa oli varmasti silläkin, että nukuin eilen päikkärit liian myöhään. Tänään en tee sitä virhettä. Hoivakodin ja henkilökunnan juhlat sujuivat kuitenkin mallikkaasti alun painajaismaista videotykin ja tietokoneeni kommunikointikatkoa lukuunottamatta. Ruotsinkielen virheet osuivat oikeisiin kohtiin, sillä sain yleisön nauramaan niiden ansiosta. Vähän ihmettelinkin kun he nauroivat kohdissa, joissa ei mielestäni ollut mitään huvittavaa. Sanan sisältö muuttui, mutta uusi sanakin sopi tilanteeseen. Saimme kokea yhdessä tahattoman komiikan parhaita hetkiä! Tässä muutamia kuvia juhlista:


Lopun alkua - juhlijat eivät ole vielä saapuneet.
(Copyright: Lumikki Laine)


Kalle Lund ja Minä.
(Kuva: Maila Kokkonen)


Olo oli kuin julkkiksilla. Ann-Marien teoksien tulkintaa.
(Kuva: Maila Kokkonen)
Grupphemmet Lindenin johtaja Anu Silander ja minä kevättunnelmissa.
(Kuva: Maila Kokkonen)


Jäähyväiset. Marita, minä ja Maritan tytär Munita.
(Kuva: Maila Kokkonen)


Folkhälsanin toimitusjohtaja Niclas Forsström ja minä.
(Kuva: Maila Kokkonen)

Salakuva Kalle Lundin nuottitelineeltä.
(Copyright: Lumikki Laine)

Minä ja Maila, joka oli tässä projektissa oikea käteni.
(Copyright: Lumikki Laine)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti